10:45 uur  |  x

Autisme en ik –
de kunst van ‘overleven’

Gerrit Elsenaar

Ik ben Gerrit en ik heb autisme. Dat vind ik soms best moeilijk. In deze sessie neem ik je mee in mijn leven met autisme: de uitdagingen, maar ook de kracht die het met zich meebrengt.
Ik vertel open en eerlijk hoe ik de wereld ervaar, waar ik tegenaan loop en wat juist goed werkt voor mij. Autisme is niet altijd zichtbaar, maar heeft wel invloed op hoe je denkt, voelt en communiceert.

Aan de hand van theorie, praktische voorbeelden en mijn persoonlijke verhaal wil ik meer bewustwording en begrip creëren. Je krijgt niet alleen informatie, maar ook een inkijkje in mijn dagelijks leven.

TERUG